Nytt

Tjäääääääääänare!
Igår var jag i haninge centrum med Nathaniel och Elin och kollade runt. Har typ fått tillbaka mitt intresse för att köpa kläder till mig själv igen, woho! Hahaha. Hittade en massa snyggt men det har gått åt så äckligt mycket pengar den här månaden så har ingenting över. Blev en tröja till Nathaniel iallafall från H&M, har fortfarande pengar där på presentkortet, och en kjol till mig själv från gina tricot, kostade 99 kronor och jag blev så kär..
Ska förmodligen ut vid löning, en riktigt tjejkväll bara. Så kände att jag ville ha nåt nytt.
Och den satt så jävla bra på och formade kroppen snyggt haha så jag slog till på den.
 
Idag kom Elin förbi en sväng också. Vi har mest suttit på golvet och lekt med Nathaniel och pratat haha..
Snackat med min kära kusin på skype i typ två timmar också, vi gör ju det typ varje dag men ändå hähä..
 
Idag blir mitt lilla hjärtegull 4 månader också, alltså HUR snabbt går inte tiden?!  Sjukt!
Favvisar.
Bra att vissa bilder blir felvända.. Men skitsamma haha.
 
Nu ska jag passa på att plocka lite här hemma medans busungen tar en powernap ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se