Min älskling

4 månader och 16 dagar. Hur snabbt går inte tiden? Det som chockar mig mest är hur snabbt barn lär sig.. Från att  typ ligga och gråta till att le, jollra, prata, skratta(finns inget bättre ljud) , kunna sitta med endast lite stöd, att kunna stå upp, det gör han helst, han är SÅ stark! Första dagen på bb lyfte han faktiskt nacken. Han är tidig i utvecklingen, och när BVC bekräftar det gör det mig SÅ stolt som mamma. Han kan inte bara ligga i sängen och titta sig omkring, då blir han uttråkad, han vill vara med. Se sig i spegeln, gå lite på golvet, kolla på disneyfilmer (inte i flera timmar haha) är en favvo. Att greppa tag i saker medvetet och leka med dom, mindre kul när han får tag i örhängen och hår dock.. Att ligga på rygg och utan problem rulla till mage, att ligga på mage och lätt kunna ta sig till rygg. När han råkar slå sig med nån leksak eller nappen, få världens ledsnaste min och börja gråta, kan inte hjälpa att tycka det är sååå gulligt hahaha för när jag tar upp honom och tröstar honom så trycker han sig emot mig med ansiktet mot min hals och lugna ner sig.. Att känna att man är största tryggheten för sitt barn är den bästa känslan någonsin. 
Tänk att du snart är 5 månader?? Snart 6 månader? Min lilla bebis.. 
Du är det bästa som hänt mig, min kärlek är så stark till dig att det inte går att beskriva. Kan bara titta på dig och få världens lyckorus genom hela kroppen, kan få tårar bara jag tänker på dig. Du gör mig så lycklig. Jag älskar dig min underbara son. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se