La Familia

Har haft en bild i huvudet jättelänge nu haha, på våra skor tillsammans.
Alltså när vi har på oss dom, och Nathaniel i mitten med sina små knubbiga ben..
Så Elin fick komma hit idag, förkyld som fan och fota haha stackarn.. Nä men jag blev nöjd!
Efter det så gick vi till affären, sa hejdå till Saga som ska hem idag, och så handlade jag bara.
Köpte banangröt till Nathaniel, ska testa och se om han tycker om det. Känner ingen 'hets' att ge han mat men så fort han ser en sked så öppnar han munnen och blir helt hypad typ hahaha min lilla tjockis. Han är sååå nyfiken!
Så varför inte :) Det han har testat hittills är sötpotatismos, och potatis och majs pure, han gillar verkligen det.
Jimmy tog med sin Nathaniel till Juan, så jag chillar hemma just nu, lite egentid kan vara nice ibland.
Fast bara en stund, sen börjar man sakna dom hahaha. Blödigmorsa..
Ja jag är det minsta syskonet.. Näst äldst också..
The love of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se