god morgon

Vaknade av en väldigt pratglad bebis haha..
Jaja, han kan ju roa sig själv iallafall.Han ligger och kollar mellan mig och ut genom fönstret, skrattar och pratar.
Tog väl mig typ tio minuter att bara skriva det här hahaha. Går liksom inte att fokusera på något annat när han håller på. Hjärtat slår liksom dubbelslag varje gång haha. Så jäkla mysigt.
 
Blir så trött på mig själv också. Jag har inte förberett inför min mens nånting HAHA trevlig information men vafan.. Så självklart har jag fått den. Hittade som tur var EN tampong. Så får gå till affären snart för att köpa lite grejjsemojjs.
 
Såååååå liten!
Ungjäkel som alltid ska stå upp haha..& håret åt alla håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se