Hachiko

goooooooood morgon!
Häeeerlig jefla dag. Nä men somnade helt okej tid igår. Efter en kaosartad kväll med
dom vanliga jävla problemen, blir så jävla less.. Så tvingade jag Jimmy att kolla på
Hachiko. Ja jag är efter och har hört så mycket om den filmen men inte kollat på den.
Sen igår pratade en brud med mig på kursen och sa att jag verkligen skulle se den.
Så ja. Alltså OM inte jag låg och störtbölade.. Jimmy låg brevid och asgarvade åt mig..
Sorliga filmer är fan en fet svaghet på min sida alltså.. Usch. Men bra var den!
 
Nu dricker jag mitt morgonkaffe tillsammans med en morgoncigg och ska strax börja
klä på mig sen ska jag ut en sväng med Tyson innan jag åker mot kursen.
Sen är det friiiiiiiiiiiiday! Härligt! Ha en bra helg, peace.
Och imorgon kommer min fina mammaaaaaaa , syster och jag tror bror.. Till stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se