Jobbigt

Hade ultraljud klockan 1 idag, Elin, saga och Jimmy följde med. Han såg jätte fin ut, vägde 2288 g har jag för mig. Fina hjärtslag osv. Vattnet däremot var fortfarande alldeles för mycket, dom kopplade på mig ett ctg som skulle ta en halvtimme, dom kopplade loss mig efter en timme, sen fick jag vänta ytterligare en timme .. Så jävla drygt. Det som kan hända med att man har för mycket vatten är att man föder för tidigt, nånting som inte håller typ? Och att det är extremt tungt och besvärligt. Så ska tillbaka nästa vecka och så kanske dom ska tömma mig på fostervatten, man ba yeeeey.. Huvudsaken är att allt är bra med han men påvägen hem började jag ändå störtböla pga oro, ilska, och trötthet för att magen är så sjukt tung. Att jag får så många sammandragningar kunde bero på vattenmängden oxå.. Så nu tänker jag ligga hemma resten av dagen/kvällen. / Grinig brud. 
 
Näsan & läpparna underifrån haha. Så jävla söt. 
Snuttar på handen..
Dom hade kul med sjukhushandskar hehe.. Nerds :) 

Kommentarer
Postat av: Elin the gudmor

Åh längtar efter min lilla gudbarn! kom ut snart din söta lilla pojk!!!! <3 <3

Svar: Uuuuh han längtar efter dig oxååååå! <3
micklalea

2013-08-11 @ 03:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se