Bläääää

Usch, var på så äckligt humör igår så sket i att blogga. Mötte Jimmy efter jobbet vid affären, knöt Tyson utanför men som vanligt börjar han skälla och kön var sååå jävla lång så jag gick ut med Tyson och väntade istället. Sen, råkade han pissa på mig.. Han skulle väl träffa staketet jag satt på för han var bakom mig, men nä.. Började böla hahaha o klaga på allt. Hur äckligt allt är, hur tungt allt är, att min mage är för stor för att ens passa i några tröjor. Usch.. Och på kvällen hade jag så äckliga sammandragningar/förvärkar? Vet inte vad som är vad ens.. Ont gjorde det iallafall. Kom med typ 5 minuters mellanrum så kunde inte ens somna. Så höll det på i nån timme men lyckades till slut somna.. Idag är det ultraljud osv igen.. Så får vi se vad dom säger om allt detta jävla vatten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se