Yupyup

Fan vad healthy jag känner mig rååå!
Käkade lite frulle, och drog ut Tyson på en skogspromenad samtidigt som jag pratade i
telefon med johannis, hehe. Fyfan vet inte hur många timmar om dagen vi kan snacka
ibland, tomt när lilla kusinen är i skåne liksom.
 
Men men, käkade en macka med aioli på hehe.. Blev så sugen på det igår
så köpte det. Och nu har jag bara fett med boring. Skitfint väder, klockan är ett och
jag har inte ett skit o göra. Kul kul!
 
Och det bästa av allt är att jag är så blek, på halvdåligt humör, och har fått så
ful hy.
Vad fan som hände med håret fattar jag inte själv, ser ut som att jag har en grå
utväxt vid tinningen. Schnyggt, bra där kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se