Old pictures!

Min lilla skitbärbara dator dog nyss, blev så lack ..
Ingen dator, ingen kamera, ingen mobil. Haha herregud asså
skickade ut skiten i hallen.. Vi fick låna pappas stationära,
skiiitseg o den stängs bara av ibland men alltid nåt!

Har asgamla bilder på den här haha fett kul ..

Aja, va har ja gjort då, vart ute med hundar på nätterna,
åkt bil, ätit kebab, druckit en drink, varit med johanna,
sovit i brandbergen.. O nu sitter jag här :)


hahaha rebecca som kämpar med tyson i bakgrunden


SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT min bebis!!!!

Haha första dagen jag hämtade honom med rebecca

Min andra lilla prinsessa bonita :):))

Haha helt deckad på mitt gips ..

Vågade inte ens hoppa ner från soffan ...

Hahahah kommer säkert lägga fler sen hitta skitmånga..
Peaceeeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se