Drama drama

Helvete vad kallt det är.. Helt sjukt ju! Jaja, i fredags hamnade jag på brassan med massa vänner, hade verkligen sjukt kul! Tråkigt nog blev en kille påhoppad av typ elva pers , lilla fulla jag la mig på killen som låg ner och försökte verkligen skydda honom haha.. Men dom slutade och snubbarna försvann, polis och ambulans kom och jag har aldrig hört en människa tacka så mycket haha, han hörde av sig igår och har köpt en present till mig haha skitgullig.. Lördagen blev det ortens krog bara med Johanna Jimmy Björn och Robin . Softish softish! Och idag har inte mycket hänt , åkt in till handen och vart på ett möte och nu ska jag fixa lite food och softa , hundra procent chill! Ha en Nice kväll peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se