immortal technique, fylla, landet, fest,akuten. Busy busy!!! :)

Hallå! Dålig uppdatering men har varit så sjukt upptagen..
Min kära bebis Tyson är inte hemma alls för tillfället, han bor hos min bror i några veckor ju,
så jag och Johanna fick lite spontanflipp som vanligt och åkte till norrtälje o stanna där över natten,
skitmysigt. På morgonen blev det pannkakor o kaffe till skön hiphop musik på landet.
Mysmys!

Sen har vi varit i skogås rätt mycket hos Jimmy, sen igår så firade vi tjejer lite smått
Rebeccas 18 års dag, som var för ett tag sen nu men hon har ju varit i spanien haha.
Sjukt trevligt iallafall! Synd bara att jag blev liiiiiiiiiite för full så Robin, Johanna och Jimmy
fick komma och hämta mig hehe......

O idag har jag varit lite överallt, akuten, rågsved, men nu äntligen är jag hemma..
Börjar bli sjukt jävla trött haha så det är väl sovdags snart..

Och i fredags var jag och Rebecca på immortal technique, alltså det var så FUCKING jävla grymt,
tungt som fan, kan inte beskriva! Tack min kära syster för en underbar kväll på göta källare!
Efteråt blev det en öl med Elin i orten, sedan hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se