pascha

God morgon! Inte sådär skitlät att skriva just nu med en valp som ligger i knät
o en stor hund som ligger med sina tassar över knät hahaha..
Aja tänkte svara på en kommentar innan jag glömmer det.

k om doggelito.:

är pascha din hund nu eller?

Asså haha de e en rätt svår fråga. Det var meningen att jag skulle ta Pascha
max nån vecka, men nu har jag haft honom galet länge. Det är ju Borak som har
betalat för honom men sen kunde han inte ha honom. Jag ser det som min hund
oxå för han har bott här i flera veckor nu, vi köper koppel, mat m.m plus att han o Tyson
funkar asbra ihop än så länge. Vi har ju försökt hitta köpare med tanke på pengabrist
men jag vill ju behålla honom, älskar honom verkligen fastnat för honom. Precis
som jag gjorde med Tyson. Så där är väl nåt sorts svar hoppas det duger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se