jobb jobb & jobb

Fan vad dålig jag har varit på att uppdatera..
Anyway haha i tisdags jobbade jag på kvällen med elin,
vi gick och delade på lunch också haha fattiga..
Och igår jobbade jag också, vi åkte hem tillsammans med madde.
Var väl hemma vid halv elva typ :) Sålde fyra igår, så det är 8 stycken
sammanlagt hehehe är skitglad faktiskt.

Så snart ska jag åka till halmstad med tjejerna, rebecca världens bästa
ska bo ensam hos sin kusin i tre veckor så hon passar tyson i fyra dagar ungefär,
bäst, loveu!

Förutom det, så hoppas jag bara att allt kommer lösa sig väldigt snart,
efter regn kommer solsken brukar det ju heta.

Ska fortsätta läsa min bok nu nörd som man är hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se