all the crazy shit I did toniteeeeeee'

herregud vilken natt.. höll på dö när ja åkte med jeans o stor tröja från kista..
kom nyss hem iallafall. Jag, rebecca, madde, elin, nattis och sohmia & clarisse chilla
i rebeccas lägenhet i kista, fixade oss o lyssna music o dansa lite,
sen rörde vi oss vidare mot rissne runt ett eller något, men det var chill
på rissne station när vi väntade på att bli hämtade, haha vi stog o sjöng
AIK låtar med folk som var där, haha kuuul kuuuul.
ja o rebecca blev helt kära i en pitbullgullebullsnull hahaha assöt var den..
Sen chillade vi med deras polare iallafall, körde några dricklekar o sådär haha.
Sen blev jag heeeeeeeeeeeeeeeelt lost så rebecca ja o sohmia åkte hem.
vi mötte upp rebeccas två kompisar sebbe o erkan typ som hade klubbat hela natten
haha, så vi åkte home, gjorde pommes sen decka ja fiiiiiiiiiint,
dom hade haft tandkrämskrig o grejer, ja sov mig igenom allt hahaha
helt borta.. sen när vi vakna idag kom nattis o rebecca med pizza, så vi satt o gamaaa
sen va ja tvungen att åka hem tyvärr.. palla inte egentligen men
hela familjen har åkt till hallstavik o lämnat tyson här sååå måste ju va med min lilla bebis,
men har dricka o grejer kvar så ska nog hämta lite people hit ikväll o hittish på nåtish.
Bilder kommer sen rebecca har måååååånga.
PÖSSSSSSSSS

mickis o mikis, kul att det ser ut som jag har polisonger eller vad det heter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se