slussen jao

hellu!
4ick ta hand om ste4an hela dagen igår ahhaha, cpt börja klaga att ja inte gjorde
mat o grejer när han va sjuk.. gjorde te o satte på harry potter liksom..
värsta housewi4e. Aja sen kom rebecca, sohmia och ida hit, sminka oss lite,
drack lite wiiiiine o lyssna på musik! Sen åkte vi till slussen o mötte pooya o alex,
gick hem till pooya, chilla lite, ja o pooya körde lite thaiboxning, galet kul ska börja på det
4an hahaha, kyyyyyyyyyyyl!
Aja, gick hem tidigare, va helt slut.. hållt igång hela tiden typ men aa..

Och nu e jag självklart sjuk! Ste4an tryckte ner mig igår o hosta på mig
så jag skulle bli sjuk 4ör att jag inte gjorde nån jävla grillbi44 till honom.
aaaaaaaaaaahole du e...

Aja, ska äta lite o kolla movie, död & sjuk. Ska 4ixa bilder.. snart.
Ciaooo!

asså haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se