fester

tjenaaaaaaaaaa. överrasknings fest igår för patric som fyllde 40, asroligt.
fick en komplimang oxå av nån tjej som var modell haha, så hon tog mitt namn
o grejer, lite kul sådär! folk fick smuggla sprit o grejer t mig haha,
sen gick jag hem efter middagen, så va johanna o jimmy o hans polare här,
o ja hämta några kompisar från kista men dom va bara här i typ fem minuter haha..
sen gick ja jimmy o daniel tror jag han hette ner till centrum, o gick in på ribby krogen
med mamma o allihopa. askul, va helt borta o dansa o hade askul haha,
sen fick ja o mamma skjuts av nån kille hem.. hahaha bäst ja e som fixar skjuts..

somnade typ halv nio imorse eller något haha asmkt folk här..
ja o jimmy shotta ju galet mycket, tog allt som fanns haha.
o idag har allla bara legat i soffan helt döda. gjort pizza o grejer.
o nu ligger saga johanna ja o jimmy o kollar på bridget jones dagbok typ..
uppdaterar mer tomorrooooooow, ciao

ja o linn på ribby

mamma o jag... hahahaha

på ribby, helt lost o svettig typ hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se