bästa vänner

Hellu, softar med rebecca i pappas lägenhet eftersom han inte är hemma.
Vi har tyson här också :) Va hos rebecca tidigare också.
Egentligen ska jag ha en dag i bilder o text typ.. Men har inga bilder från idag haha
så kör på dag 7 istället. Min bästa vän.
Meeeeeen eftersom jag har två bästa vänner så :)

Rebecca Dahl.
Folk trodde typ vi va systrar när vi var yngre för vi var ALLTID. Alltså seriöst alltid.
Jag har alltid gått till hennes familj när jag har haft det jobbigt hemma, och hon har
typ bott hemma hos oss ett tillfälle haha. Jag åkte skidor för första gången med hennes
familj, rebecca lärde mig att rida hahaha, trots att jag ramlade av hästen, och åkte in
i ett hus med skidorna.. Och förstört deras ugn, förstört ett pärldraperi.. Hahaha
rebecca kommer alltid att förstå mig bäst av alla. Kan inte ens förklara min kärlek
till henne för den är så stor, hon är en syster, en i familjen.


Elin Säfström.
Våra föräldrar var liksom vänner innan vi föddes, och jag är bara fem dagar äldre än henne..
Vi har varit i grekland tillsammans, paris, danmark, halmstad i några somrar.
Hennes pappa tex, är som min andra pappa. Hennes familj, och min, är som en stor familj
typ. Jag älskar henne av hela mitt hjärta, och vill alltid skydda henne från allt dåligt haha.
Och snart är vi aaaaaaaaarton tillsammans, då ska vi ha så jävla kul!!!!!!!! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se