Rebeccas bday & fest

Fyyyyyyyfan vad roligt jag hade det igår! Jag, nathalie, alicia, rojas, assiya och jennifer
va hemma hos rebecca och vi firade henne och gjorde tacos och drack lite vin o lyssna
på musik o sådär, dansa lite haha. Så jävla mysigt. Man borde ha det fler gånger och
inte bara på födelsedagar :p
Aja, sen drog jag, nattis, rojas och alicia vidare till sollentuna, det var någon hemma fest där,
lite halvtråkigt folk haha men jag o tjejerna dansa så sjukt mycket tillsammans
att det blev så jävla kul, allvarligt vi dansa så mycket så det rann svett hahaha.
Alla andra slutade dansa när vi satte på lite musik mer i våran smak men fuck that hahaha.
Vi kom väl hem runt fem imorse, köpte med mig en cheeseburgare och en pommes
hem så ja käkade, sen somnade jag direkt :)

Sen blev jag upphämtad i bilen och åkte till sollentuna igen imorse,
sen fick jag skjuts till pappa till gålö, saknat han jätte mycket för har
inte sett han på två veckor. Men vi satt där med några till, haha
skrattade så mycket att jag grät åt deras historier. Jaja nu sitter
jag iallafall ute på balkongen och tar det lugnt i solen med tyson. :)

rojas alicia o jag. Haahahahah

alicia, rojas, assiya och lilla jaag.

alko.

alicia, rojas och nattis

jag & nattis

Jag och rojas hahahahaha

Hahahaha pallar inte..

HAhahaha

fyfan vad snygga.. HAhahahahaahahah

Nattis och Lilian

Alicia, rojas assiya och jaag

Rebecca in the back, assiya, jag, rojas och alicia :)

hahaha helt

lilla nattis & jaaaaaag

Jag o min fiiiiiiiiiiiiiina syster, grattis igen baby

Jag, steffi och rojaaass

Fina aliciaaaa

jaag o natttiiiiissss

rojas assiya o alicia, söööta tjeyeeerrr

jag & nattis, AKA the robotgirl

Rojas & jaaaag.

Snygggingaaaaaaaaar haha :D

Jag helt lycklig och rojas haha

Shit hahahahahaha

Lite folk sådäraaaa

söta tjejeerrrr

nattis o ja på bussen hahaha

Jag o natttiiiizzzzz

Nattis och detserutsomjagärskallig jag:D


Kommer fler sen haha, ska sitta här nu o njuta lite av solen o tha music, pussssss! :)
O tack tjejer för en sån grym jävla kväll massa lööööw to yooou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se