f-.gjhfgh.d.hd.fgetkgjiodj

AAAAAAAH.. Blir så sur seriöst ..
Inte grinat sen i tisdags seriöst sen idag fuckades allt.
Som tur e mår ja bra igen, tänker fan inte sänka mig själv..
Aja, allt detta har iallafall gjort så att jag har fått magkatarr,
vad jag har uppfattat de som så e de magbesvär typ, kräkningar o äckelshit
som jag har upplevt heheheh fresh iam o de kan bildas till magsår. Fy..
Va hos skolsyster, fett snäll faktiskt haha.. Sen har dom skickat en remiss till ett
ställe men pallar ej skriva ut vart i bloggen haha.. Så fick några tabletter som jag
ska käka, sen om dom funkar så ska dom skriva ut dom till mig så de känns gyyd.

Sitter o messar med jack just nu, bästa bror så snäll.
Aja kom ikapp fett mycket i skolan idag tycker jag hehe.. De e för ja e tööng.
Sen vill jag träffa min flickvän ( yes jag har blivit lebb ) Rebecca.
Men tror ej hon har samma känslor för mig tbx :(:(:(:(:( HEheheheh
nej men VÄRLDENS bästa vän. Hon får mig alltid på bra tankar o får mig att
fortsätta kämpa. De e såna vänner alla måste ha. <3<3<3<3<3<3<3

Ska försöka ladda in bilder från helgen nu, sen ska jag få en massa av elin,
vi tog typ tusen kort med hennes mobil hehe.. :)
Pyzz o kram ses på stan!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se