just the way you are


Fyfan vad jag älskar den här låten. Kan lyssna på den i timmar seriöst haha.
Den gör så jag blir glad typ. Men ändå inte. Seriöst.. Finns det ens snubbar
som är så? Som verkligen diggar ALLTING med dig. Din stil, din humor,
ditt leende, dina ögon, ditt skratt. Asså haha, det känns som om det
enda alla e ute efter nuförtiden är att lalla runt.
Visst nu ska jag inte skaffa nån ny men om
man skulle möta nån snubbe som verkligen älskar allting med dig,
som gör allt, då skulle jag aldrig banga. Tror inte nån skulle det hahaha..
Men jag måste nog hitta nån som verkligen pallar med mig haha,
asså jag är sån som inte bryr  mig så mycket om vad andra tycker. Jag kan skämma
ut mig, speciellt på tågen hehe.. (a) Kan sitta o sjunga högt så mina kompisar
verkligen dör av garv, kan få ryck, garvar typ åt allt, skämtar typ bort det mesta.
Är riktigt jävla klantig, oftast snackar innan jag tänker hehe.. Envis, seriöst..
Måste alltid ha rätt.. Hahahahha rebecca vet, veckorevyn :) ...
Ramlar här o där, går in i saker, snubblar, tar sönder saker:P
Jag är ingen sån som sitter tyst, tänker 24a på vad folk kommer tycka, klär
mig hela tiden moderiktigt, inte kan skratta åt mig själv.
Men de e ju sån jag är haha, va ska man göra. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se