fail

Tjaaaaaaaaaaaa. Elin och Mikaela kom hit igår, vi snackade lite o sådär :)
Sen var vi typ 10 tjejer som skulle på fest. Men det slutade med att vi var
4 stycken.. Jag, Rebecca, Alicia och Assiya. MEN MEN! Haha, vi skulle iallafall
till slussen. Men helt plötsligt var den inställd.. Alla fester vart fan det.
Sen träffade vi två killkompisar i stan, vi gick och käkade på burger king haha..
Aja, sen var det nånting i täby men vi pallade fan inte.. Så vi drog hem till mig några
stycken. Inte sovit hos mamma på skitlänge haha.. Så jaja, sov i världens skönaste
säng med världens skönaste sovsällskap haha :D
Gjort flätor också på sidan :) Men har bara feta tofsar.. Så ska åka till glitter imorgon
eller något efter jobbet och köpa små gummisnoddar så det ser bättre ut :)
Alicia gjorde dom på mig.

Aja, har precis ätit en pizza. Liiiiite bakis faktiskt om jag ska vara ärlig.. Så åt upp pizzan
på typ två sekunder heh..
Aja nu ska jag bara chiiillla. Dusch sen film sen sov. PUSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se