Laaaaaaazy day.

Heeeyyy, heeeeeeeeelt värdelös dag egentligen haha men ändå så skön..
Är helt seg i kroppen. Jag och viktor vaknade typ halv tio imorse, viktor
drog ut med hunden. Sen kom pappa hem vid 11 kanske, så jag och viktor drog
till affären och handlade juice, sen kom vi hem, käkade frulle och dega framför
tvn ett tag. Inte gjort ett skit faktiskt. Vart ute med hunden, läst.. Haha.
Men de e skönt med lazy dayzzz. Man behöver inte springa på stan 24a
bara för att ha nåt att göra all the time. Bara att relaxa lite, softish ! :)
Nu gick jag hem till mamma, hon är och handlar så väntar på min xray hehe..
GOTTA HAVE IT LIKSOM ;D!

Kan typ inte lägga in låtar, kläder, ingenting. FETT TRÅKIGT!
Om jag var er skulle jag inte läsa min blogg själv ens.. Hhaha.

Snabba Cash, Aldrig Fucka Upp, love love love!
En som jag känner väldigt bra har Jens Lapidus som advokat :) Lite coolt sådär. Hehe.

Helt död, haha, baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se