ööööld schöööl!

Hellö.. Ska snart gå och träna.
Ska bara sminka mig och så först.. Hahaha skoja..
ÅÅÅÅh va tråkig jag är, började garva åt mig själv för att jag skrev så.
SÅ torr..
Sitter i mina största mjukiskläder och bara sitter vid datorn.
Kollat klart några avsnitt på Vampire Diaries, ÄLSKAR den serien, helt besatt hehe!

Skitful bild tagen nyss, hahaha don't ask me varför ja lägger ut den.
Usch fy och bläääääää. Bildbrist liksom.. Måste bjuda på nåt nytt..



Och här har vi något som man kan kalla OLD SCHOOL baby!
Haha bästa radion, helt seriöst.. Den är gammal men tung.


HAHAHA VÄRLDENS BÄSTA! Gameboy! :D Old school där också..
Älskar supermario spelet på den hära hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se