new shoeeeeeesssssss

Heeeej.. Fett skön dag! Borak kom till mig igår kväll och sov hos mig.
Imorse va båda helt döda för massa byggarbetare kom.. TRÅKIGT nog har
jag inga bilder typ.. Varit på min lillebrors fotbolls match i deras skola mot lärarna,
sen gick jag, mamma, saga och pappa och borak till centrum, chilla där, åt glass
drack läsk, drev med pappa som fan haha.. OCH JAG FICK ETT PAR SKOOOOOOR :D:D:D
320 spänn så jävla SMYGGA. Dör lite.. Använder fan aldrig klackade skor men dom här
va så sexiga.. Plus haha jag har gått på tå sen jag var två år gammal.. Så det är galet
skönt för mig när jag har klackskor :P
Sen gick jag o borak till centrum IGEN med Tyson, han skrev ut lite grejer på biblioteket
för lumpen o sånt skit typ, sen åkte han hem och jag kom precis hem.. Helt hungrig så ska
fixa lite mat, pappa e jude o fixa bara till sig själv o nu sover han hahha..

Stor svart tröja från H&M, Gips från SÖS och tights från bikbok :)
Älskar hur mitt gips syns, som ett stort fint armband... 8-)




Keffa bilder.. Haha.

Bebis

Helt förtvivlad hahah söt


Kommentarer
Postat av: tess

fett snygga skor!

2010-06-10 @ 17:54:54
URL: http://jahtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se