Grandma'

Shoz! Är hos farmor just nu. Min ena faster, min låtsasfarfar, farmor och jag o pappa
är här för o fira ;D Blev spaghetti o köttfärssås med massa grönsaker o shit,
pappas önskemål sådära.. Sen hade farmor bakat nån kaka med hallon o sånt i,
fäättt göööttt :D Vet ej när vi ska hem faktiskt :) Juste fick ett linne av farmor,
haha korallrosa typ. Hon köpte den men ville ej ha den så jag fick den :D It's naaajz.

HAHAHA saga, viktor och jag i spanien för skitlänge sen.
Jag ser helt drabbad ut hahahaha.

Saga och viktor. Nakenfisar.. Skitsmå. Min lillebror har samma frisyr som Mandark
hahahaha, ni vet i dexter på cartoon..


SÅ LITEEEEEEEN :(:(:(:(

Diggar min hårfärg. På riktigt hahaha, hade lagt i nån nougat färg o blonda slingor.
Myyyyyys =D

Jag, helt random sådär.. HAhaha.


Haha hade tråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se