Hoho knas dröm..

God morgon! Eller vaknade typ halv ett hehe..
Men ska till flempan snart så ja e där kl 3, min iPhooooone :'( ..
Hoppas ja har den tbx om MINST tre dagar iallafall ..

Okej skit luffig bild me ciggen o allting där.. Iallafall har på mig
linne, ucla tröja.. Nörd.. Och ett par skitfula jeans.. Som plattar till
hela mitt arsle så hehe yeah :D



Och lilla rebecca och bonita, hehe sötnos bonita som ligger på rebeccas
ben.. Måste väcka henne nu, hon e så trög på morgonen.. Hahaha love ya!


Hade tydligen snackat i sömnen inatt också :P Somnade vid
två kanske, rebecca gick o la sig kl 5, ..

Hahaha rebecca skrev såhär t mig på facebook, läste nu.
hahahahahahhahahaha go cräääääääääzy ! asså dööööööööör av gaaaaaarv
hahhahahah nyss du prata i sömnen och ba boorak nej borak vi har vunnit dom där pengarna nu,
men nej! sen du vände dig om och ba men älskling de räcker.
HAHAHAHAHAHA söööt du e babygiiirl !

( men undra vafan du drömde för jävla dröm .. )
Undrar ja ooooockså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se