Såg en älgfamilj hahahaha

God morgon, hahaha hände en helt störd grej imorse!
Gick hem från rebecca, va hemma vid nio typ. Är assjuk..
Men iallafall, sen kom jag hem, tog med ut bonita, sen går jag upp i skogen
lite för jag släppte henne lös. Då när jag kollar står det en älgfamilj där!
HEEEEEEEEEEEELT stört hahahaha och bonita e så dum så hon
springer liksom fram så ja ropa tillbaka henne sen sprang jag hem typ
hahahaha sen gick jag och min lillasyster tillbaka så tog jag bilder:D
Fast några meter ifrån.. Det ser längre ut än vad det är haha..
Men det var ändå coolt :D

Hahaha saga gick flera meter bakom mig hon va asrädd..




HAHAHAHAHAHA ser ni hur den kollar?.. Började tänka på The Ring 2,
när dom där rådjuren står o stirrar o kommer framför bilen, så jävla
scary, men drog därifrån rätt snabbt så jag inte störde dom. Men
fett ballt ändå :D
Haha sen har jag och min syrra suttit och kollat på youtube.
Typ videos när dom har spelat in när flygplanen kraschade in
i WTC och vanliga flygplanskrascher sen tsunamin som hände 2004.
Hon tyckte iaf de va galet intressant. O de e faktiskt de:)..


Låten är skön, men gillar videon mer hahaha.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra fredag? (:

2010-02-12 @ 15:09:13
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se