Illuminatiiiiiii, startin 2 get scared ! :(

Åååh börjar bli fett rädd för de hära Illuminati.
Pratade med en kompis förut som berätta typ feeeeeeeet mycket.
Nu prata ja me en annan som också berätta feeeeeeeeet mkt.
Man börjar ju undra om de e sant med tanke på alla videos som finns! :S


Intressant, och liiite rolig hahaha.


Från en Tom & Jerry film. Faktiskt sett den :P Men den där pyramiden med
ögat o grejer, knaaaaaaaaaaaaaaas... Hahahaha HATAR detta!
Jag är så rädd, men när nån berättar massa saker fortsätter jag att tänka
på det, och börjar till slut söka på internet fett mkt, tills jag är så jävla rädd
att jag knappt kan gå på toa liksom hahahahaha, SDGGSA.

Aja ska ut med hundfuckern och möta rebecca, hon säger att den e ful

Rebecca,   Bashy !   säger (21:40):
AAH
ska vi gå ut me bonne?
va länge sen fan
låter som DU inte gått ut me henne
på skit länge HAHAH

Mickaela. säger (21:40):
kan vi väl ...........
Rebecca,   Bashy !   säger (21:41):
m.
lek inte att du inte vill
HAHAHA
du vart skitglad
älskling
för ja äntligen vill möta dig! hihhihi

o träffa din fula hund.
Mickaela. säger (21:41):
vadå ful
skaru dö eller

Rebecca,   Bashy !   säger (21:41):
ahh sooon
Mickaela. säger (21:43):
hope so ..
Rebecca,   Bashy !   säger (21:43):
m
men då fåru fan komma te tempo!

Rebecca,   Bashy !   säger (21:44):
o mötish mig
Mickaela. säger (21:44):
ÅÅÅÅÅÅH
INTE
vid tempo
de e närmare för dig !!!!!!!!!!!!!!!

Rebecca,   Bashy !   säger (21:44):
MEEHHH
Mickaela. säger (21:44):
NEEEEJ
Rebecca,   Bashy !   säger (21:44):
HAHAHAHAHHAHA
DU HAR HUND

Mickaela. säger (21:44):
OOCH
Rebecca,   Bashy !   säger (21:44):
ja e  ing ensam
äckel

Mickaela. säger (21:44):
asså
om nån skulle jaga mig
o våldta mig / äta upp mig och infektera mig

Rebecca,   Bashy !   säger (21:44):
-.-
Mickaela. säger (21:44):
min hund skulle inte kunna göra ett SKIT, den skulle springa iväg

SANNA ORD. Tro mig. Min hund är FEETTTT feg.. Ska träna den så den biter
sönder alla barn och gamlingar och blir en fara för allmänheten.
Hahahaha skoja.. ;) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se