Predatoooooooorzzzzzz

Först till Idas kommentar, ingen aning de e mammas skärp haha.

Sen. Sorry för dålig uppdatering. Men har varit med borak haha.. Vi va ensamma i förrgår
så vi lagade mat sen kom vedat upp med sin vattenpipa så vi rökte lite sådära.
Sen åkte borak till stan igår sen på kvällen mötte jag upp honom för bio, jag bjöd hehehe..
tvungen o skriva de liksom. Bjuder ut my boyfriend liksom HÄHÄH. Nej men aa, vi kollade
på predators, den va bra faktiskt, värd pengarna :) Sen skulle vi dra hem, klockan va typ..
12 nånting. HAhahahahahahah sen påvägen till tåget HAhahahahahahahhaah
så höll borak på med sin mobil så kollade han på mig som gick brevid, helt från ingenstans
gick han in i en stolpe hhahahahahahaha asså hans min.. Jag dog av garv va tvungen att
luta mig mot en vägg o skratta klart, fick tårar i ögonen, fyfaaaaaaaaaaaaaan va kul hahahahaha.
Sen såg vi nattis rebecca o shannon där i stan så stog o snackish med dom lite =)
Sen sprang ja o borak till tåget men vi missade det precis..
Haha sen iallafall kom vi hem, vi somna runt tre eller något. Men nu har han åkt hem hhööh,
så jag chillar vid datorn bara =)

Helt suddig..





Egobilder från igår innan bion höhöhöhöh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se