Helt död

Hey hehe.. Pappa VAR hemma fast jag hade typ slagit sönder
dörren och ropat i brevlådan o ringt som om det vore tredje världskriget
på dörrklockan, men han sov heh.. Mamma var nyss där. Jag satte mig
iallafall på en bänk i solen och tog en cigg och lyssnade på musik,
så jävla skönt. Sen kom jag hem, och fick så jävla ont i huvudet. Kanske pga
allt som hänt dom senaste dagarna, lite FÖR mycket. Kändes som jag fick
blodsmak i munnen, så jag la mig ner i sängen och somnade direkt, vaknade
vid fem av att mamma kom in, så jag sa henne att väcka mig när hon hade
vart och handlat, när hon väckte mig nästa gång blev jag helt chockad, det hade
gått fucking 2 timmar till haha, kändes som en kvart fan!
Men nu mår jag lite bättre faktiskt.. Tur det. Saknar min baby också <3


Update : HAHAHA sjuuuuuuuuuk borak är han kom precis innanför dörren..
Hörs later000000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se