Kväll och morgon schema

God morgon, ingen skola för mig idag,
dumt som fan jag vet. Men när klockan var 07.36
insåg jag redan att det var försent eftersom bussen går
38..
Fick inte ens gå knappt, mamma sa det. Stanna hemma, för du
vet att det redan är kört sen kastade hon en penna och ett block
till mig och sa ' planera mickaela, planera vad du ska göra på
morgonen och kvällen för att inte behöva stressa
'

Så ja, jag har suttit och planerat, varför det är kört att gå är för
att oftast när jag är stressad på morgonen så svimmar jag i skolan,
grymt pinsamt om jag skulle göra det för jag vet hur blickarna följer
efter en dagen efter.. Ush.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se