Kräsen? Jag? .. Haha

Nyss käkat middag, är faktiskt trött.
Men Lawin har vart här iallafall,
vi har snackat och ja, jag får väl hoppas
på det bästa :).


Middag blev makaroner med ketchup, aoli,
massa kryddor och två brända falukorvar,
kan inte äta falukorv längre, typ knappt nåt
kött alls vilket är rätt synd. Är jätte kräsen med mat,
men jag menar inte att jag vill ha mat för 200 kronor.

Men makaroner, mackor, sallad, kyckling,ris,
sånt där billigt fast ändå gott :).

Har också kollat runt lite på internet, på kläder då alltså.
Tyvärr är det rätt fattiga tider nu så måste vara sparsam.
Men kan ju ändå lägga in en önskelista ;) Snart 16 halåå.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se