gaaaaalet kallt!

Tja, fryser som en galning haha de är så kallt i min
lägenhet, vill bara lägga mig under duntäcket o sen bli kramad
o bli varm o sen kolla film haha.

Iallafall. Jag mötte Elias, Elin har inte träffat han på flera år heller
precis som mig, så jag sprang upp till henne, drog typ upp henne från
badkaret o hjälpte henne att klä på sig sen sprang vi ner o så snacka
vi alla tre, som gamla tider haha helt knas.. Sen satte sig jag och Elin
vid parkskolan och pratade om vad som hänt på sista tiden & sådär :)
Elin kommer du ihåg när du, jag och Elias hade begravning för min
älsklings nyckelpiga som du dödade med en leksak?
( Samlade på nyckelpigor när jag var liten.. ) HAHAHAHAHAHA!!!!

Fick låna en stickad tröja av Elin, så satte på mig den som halsduk sen när
jag gick hem, det är så kallt.. Önskar mig ett par vantar i present
Gick ut med blött hår också, smart smart..

Skitmobbad bild egentligen, men var tvungen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se