Min lillebror gråter ALDRIG annars.

Igår natt var det väl sådär..
Väckte mamma vid ett tiden så pratade vi lite,
mådde verkligen inge bra.. Det är verkligen sjukt
hur det går upp och ner..
Fått sms, folk har skrivit på msn, tack för komplimangerna av
videon som jag gjorde. Den betyder väldigt mycket för mig
för jag kan se tillbaka på dom bra stunderna.

Jag ska inte låtsas att jag är lycklig, det funkar inte så.
Hellre får jag ut allting nu än att stå om ett år och fortfarande
gråta.

Men idag har jag verkligen inte gjort nånting typ.
Vaknade vid 12 kanske, kolla på tv. Gick ut och gick med
hunden, sen fick jag flipp i huvudet och började springa spåret.

Det värsta är att min lillebror kom in nu och såg videon, och HAN
började grina, min LILLEBROR! Han gråter fan ALDRIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se