Vad händer med mig?

Arbetade i stureby, påväg till stuvsta så svimmade jag..
I bilen då alltså. Så fick skjuts hem o sådär.. Fan asså
vet inte va som händer just nu, det är ingen bra period iallafall.
Hade en period då jag svimmade var och varannan dag. Gick aldrig
till skolan för jag vågade inte lixom, fick dubbla mina böcker så jag
hade ett par hemma och ett par i skolan.. kan inte sluta tänka så mycket
det gårinte, jag är en person som ALLTID har nåt bekymmer som
snurrar i hjärnan, galet jobbigt..

Ska iaf kolla på Saw 5 nu, laddar ner
Bam Margera Presents Where The #$&% Is Santa samtidigt.

Men egentligen så är jag, och har alltid varit en person som tänker
grymt mycket, men det är ju bara sån jag är lixom. Finns inget jag
kan göra åt saken, vet inte ens om jag VILL göra nåt åt saken.
Det är ju jag, ingen annan.

Akon <3 Keri Hilson e så TUNGA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se