Helg med Booooooorak.

Är egentligen för trött för att skriva hahaha.. Vaknade nyss.
Men jaja..
I fredags så kom Rebecca, Madde , Assiya och Borak hit. Vi gjorde inte så mycket
faktiskt, vi chillade bara sen tog Borak sönder Maddes trosor när hon låg o sov,
jag har inte skrattat så mycke på jättelänge asså.. Sen fick vi lite flippish
och gick in och duschade typ vid två på natten haha men de va mysigt.


Sen igår, så vaknade jag vid 12 typ, fixade mig, mamma ringde och va
vilse i skogen hahah, sen kom hon ut på huddingevägen (?!wtf ) men hon
kom hem till slut haha. Så åkte vi till Tyresö, jag och Borak asså, sen
käkade vi kebaaab o pizza på hans morbröders eller farbröders,
har glömt :P på deras pizzeria iallafall, sen visade han vart han bodde
förut o så. Sen gick vi hem till hans polare sen åkte vi till brb, där Borak
och hans kompis gick hem sålänge och jag mötte husse och fick en
Burn och ett paket tuggummin hahah,tack bror. Sen åkte vi hit iallafall.

Vi var på bio och såg This Is It, RIKTIGT tung film/dokumentär. Applåder på slutet
av filmen o så. Den va grovt intressant, mycket dans också. Borak tyckte inte den
var så bra haha men aja. Sen såg vi Husse, Pooya och Pooya's tjej i stan så
vi åkte hem tsm, sen när vi va i vh följde dom med hit och Borak tog av
sitt skärp och jagade dom hahaha det så riktigt sjukt ut. Iallafall sen gick
dom, det blev lite tjafs men ja hoppas de löst sig nu.. Sen somnade
Husse och Rebecca i soffan, eller jag tror dom somna iallafall? Vi ladda ner
Zombieland sen somnade jag och Borak. Sen väckte han mig för ett tag
sen, nu har han åkt :P

Har tyvärr inga bilder.. :P
Eller jo, ni får typ en bild när jag hittar min väska, för där i ligger
min lur haha. E för trött för att leta.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se