Några bilder

Usch vad jag mår illaaaaaaa.. Vill äta en fet pizza, vill äta en stor kebabtallrik FULLT med grönsaker och sås,
vill äta ostmackor bombat med kryddor.
 Men jag kan verkligen inte käka!
Förövrigt så fryser jag som ett helvete också men orkar inte ens klä på mig haha lat jag är asså..

Iallafall, några bilder från gårdagen. Blogg.se är skadat i huvudet så det blir bara några för det blir så segt.
Pimp.. I know

Orre och Rebecca, älskar er

In tha bed, Lawin snodde mina jeans.. Tack baby

Dödsblick av elin, + att jag ser nästan överdrivet tjock ut i den här bilden haha

Jag tar på assiya's rumpa och hon tar på min, Grrr haha


Peace and löw / MiiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se