Shopping

Sorry inte hunnit att blogga idag alls faktiskt. Började 20 över 8 imorse och Lawin kom med moppen, vi blev en kvart försenade men jag kom iallafall.. Slutade kvart över elva och tog bussen med ekrem hem mot mig så snodde han min moppe ett tag. Vi åkte och storhandla ( jag, mamma virre och saga ) och lite grejer fick jag med mig hem! :)


Hårfärg, 70 :- eller va det var. Läppstift från cubus 109 :-. Balsam Fructis garnier & schampoo 25 :- / st.
Hårinpackning Garnier Respons 44 :- . Rosa Nagellack typ 40 :-, Örhängen från glitter 74 :- eller nåt.

Saga och jag är iallafall hos farmor nu med papí, det bjöds på tacos fast ja hjälpte till.. lite ;)
Skärde grönsakerna ( ja vet det heter skar ) men det var skitgott :)

Nu får vi se vad som händer senare, kommer ändå sitta här ikväll har lovat min lillesyster det, och hon är väldigt
ledsen just nu för att hennes nya diadem har gått sönder, och mamma sa att hon skulle vara försiktig..
Aja en flicka på 6 år kan inte riktigt hålla koll på ett diadem, försöker förklara för henne att saken inte blir bättre
av att grina.

Peace and love / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se