massa bilder

Hejsan =) , är hemma nu. Gick hem från skolan för jag trodde jag skulle svimma av huvudvärk på matten. Skit ont i bihålorna. Så jag ska ta det lugnt i nån timme och sedan kanske åka till stan med Rebec och Assiya :)

Såhär såg jag iaf ut idag

Vet att jag ser ut som ett handikapp.. men jaja :)
Grått linne från gina tricot under en lång kofta, tights till det. Hann inte sminka mig idag
för jag hade bråttom att gå till skolan med Rebec, vi försov oss lite idag ;)

När vi var och handlade igår hehehe

( Lite brun om benen har jag blivit.. )

För övrigt, en söt lillasyster testar solisar på ica maxi, tyvärr fick hon inte köpa dom utan
fick ett gossedjur istället, en tiger som heter gosis, eller mysis.. hahaha

Jag testar.. nästan lika söt som syrran.. HAHA

Annars då, rebec e och tvättar håret i badrummet och sjunger :)

Rebec pussar mig, Jag och Sascha, sexig min jag fick till där, haha

Jag leker tuff, Rebecca blåser ut visst blev den tung :D

Jag, Rebec :)

Jag & Rebec, ser lite halvt cpskadade ut sådära :)
Aja ska sminka mig lite nu, har inte haft nåt idag så jävla skööööönt,.
Peace and love / MiiQa


Kommentarer
Postat av: ` isabella sz

Älska massa bilder!

2009-03-31 @ 18:08:40
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se