Old pictures

Tja, vaknade typ halv fem och var helt slut.. Min kusin kom igår oxå, Linn.
Så vi snacka lite sen nyss åt vi middag, eller aa.. Två mackor var haha..
Halsen är faktiskt lite bättre =) Och ikv är jag ensam hemma men ska nog till Auror o kolla skräckis o sova där. Orkar inte vara helt ensam hemma, inte efter de som hände sist när radion sattes på hahaha..

Har inga speciella bilder.. Så ja lägger upp en gammal. En RIKTIGT gammal.
Togs för 3 år sen, då var min syster alltså bara 3 år ;) Och jag var 12.. Hahahah


Och den här, för typ 1 år sen.. hehehe

Ska bara vänta tills Linn duschat klart sen ska jag oxå hoppa in i duschen. Kommer nog känna mig friskare då hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se