till dig ;)

Tjaba :) Håller just nu på att fixa mig till skolan,
börjar 09.55 idag, så de är skönt ;)

Ajuste, till dig som va anonym
som skrev såna här kommentarer

du är ett fult fettigt borrat fejs med stora prickiga fula finniga hårstrån! passa dig så jävla grymmt mycket annars kommer mitt blatte gäng döda dig !!! Jag är en hårig fitta med fräknar på! Du har rövklåda i ditt fejs ! ÄCKEL! fula jävel du ska inte snacka öppna inte din stora fula oborstade mun, tväta den först med tandkräm, tack för intresset!

och

din lilla kuk fitta as hole misshandlare!!! asså jag bara hatar såna som är så fega som går tio pers mot en! aaaa bara Feg! säger jag!

Hmm.. asså jag har din IPadress, har du missuppfattat allt eller?
För det första, jag vill ha ut rasisterna, inte invandrarna.
Och för det andra, misshandlare..? Haha nej du ja misshandlar inte folk.
Och för det tredje, tio mot en? Nej som jag skrev skickar ja inte folk på folk.
Men kära du, innan jag kontaktar snuten, som jag kommer att göra eftersom det här är inte kritik som jag tål, utan det här är elaka ord helt enkelt, så kanske du vill fråga nåt? Är du bara en svenne som jävlas eller vadå?

Till nåt helt annat, kan inte vara med på idrotten idag, tyvärr.. hehe

De här har jag på mig, o sen till du anonyma som kommentera, händerna e till dig ;)

+ den sminkningen jag har idag.. inge foundation eller nåt sånt shit, pallar inte haha =)

peace and löw, ha en bra day / MiiQa



Kommentarer
Postat av: mika

Om du anmälar detta till polisen kommer dem fråga om du har personens ip-adress som skrev det där och då kollar dem upp på några sekunder så kommer alla uppgifter upp:) Adress och allting, har själv gjort det.



Mvh

2009-02-12 @ 12:40:31
Postat av: mickaela

sv till mika : Tack tack, då vet jag =D

2009-02-12 @ 17:04:25
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se