Klippt o jeans!

Var hemma vid ungefär halv ett från handen, har både klippt mig och köpt jeans, och bjudit saga och lawin på mcdonalds.. tur att man har en kusin som jobbar där skulle inte haft råd annars haha ;D de gick på 50:-

Lägger inte ut nån bild på klippningen för de ser fuckat ut när ja tar kort, men det blev skitbra, lite för kort kanske men de är nog bara bra eftersom de va så slitet där.. snelugg och sen ramade hon in mitt ansikte, allt för 150 :- !

Jeansen köpte jag på bikbok för 700, blev inte bra på bild för de ser inte ut som de e baggy.. men de äre:D


Och jag är fullt medveten om att prislappen sitter kvar plus några andra.. men jeansen ska ändå
inte bli använda idag, de blir mjukis eftersom jag och mina syskon ska softa hemma hos pappa,
mamma har köpt GUITAR HERO också !! Är skitlycklig jag lökar som fan framför de spelet på mobilen hehe
men de är tydligen asbilligt i länna, 300 eller va de va, kanske billigare

Ikväll blir det samma middag som igår, kycklingvingarna, tacochips och sweet sour sauce
Garanterat gott i promise.. :D

Nu ska ja sätta på mig mjukisarna och ta två alvedon.. är inne i den här dåliga veckan you know.. -.-
peace and loooove / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: Joel

yaay :)

2009-02-20 @ 14:45:36
URL: http://blueperry.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Okej, tack så mycket för din åsikt! :-D

2009-02-20 @ 14:49:42
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se