X-mas

TJABA =)
Keffffaste uppdateringen I knöw, I knöw.. Men men..
Idag vaknade jag väl vid typ 11.. Borak kom sen och så
har vi varit hemma hos mig, chillat, kollat på tv, vart ute me bonita
och hämtat saga och gick till centrum o mötte viktor o mamma där.
Hahaha fuckfacet Borak, smart som han är, kastade en snöboll,
eller inte ens en snöboll en isboll rakt i mitt ansikte, det kändes som
en box asså haha blev helt röd.. Det var inte meningen ( säger han )
but I don't know.. Hehehe.. Aja sen gick ja me han till gymmet, han
skulle snacka me dom o blablablabla..

Men nu är jag home home igen, har ätit kycklingrulle, vet inte va
vi ska göra idag, ska tydligen vara chill här hemma me några
av mammas kompisar haha.. Aya vi hörs later =) !
POsssssssssi <3


Haha saga ramlade i snön, samtidigt som hon höll i bonita
och bonita ryckte som fan, stackars barn..

Jag just nu, höhö.

Sitter och dricker xider x-mas för mig själv också.. Som en alkis typ
men hehe.. Älskar att det glittrar i den.. =)

Och så en fjortis picture sådär..

Hörs, bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se