Mobbish

Sörry sörry sörry.
Kunde ha skrivit mycket mer idag eftersom jag och min bror
stannade hemma idag också.. Borak kom till mig vid 1 tiden, han skicka
mess när ja låg o halvsov i sängen ' ja e hos dig om 2 minuter '
så fick stress, vet ej vrf egentligen hahah.

Aja, vi chillade här iallafall, jag mobbade han när han failade
hårt på tony hawk spelet hahaha aja, sen kolla vi american pie naked mile
o sånt shit, sen började vi brottas för cpet skulle stoppa in fingrar i min näsa
o mina öron haha samtidigt som ja försökte bita han asså, knas hahah
han rev mig också.. Gay.

Och en mobbad bild från igår när jag låg i sängen hööhöh.

Och mitt gay sår.. De e fett litet men gör ont..
Jag är känslig hehehehe :D Iallafall för rivmärken..
Fast ändå ger jag alla andra det. Lite weird sådär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se