Min julafton :)

Nu är jag hemma! Åkte som sagt till pappa, han blev skitglad
över klockan han fick av mig =) !
Iallafall, efter sjukhuset så åkte vi till min faster i brandbergen,
mamma hängde inte med hon är sjuk :/
Sen åkte vi hem vid typ.. 7 kanske, då va det lite folk här, typ elin o några :D
Så käkade lite, borak följde också med hit =)
Sen gick vi till Lillan o dom, julfest, men ja drog hem till elin istället, hon och madde
var där hehe =) Men aja, jag och viktor är hemma nu, saga är hos elin
och mamma är fortfarande på julfesten , kom mer folk dit nu tydligen :P

Okej lite hemsk bild, tyckte mami typ. Men jag älskar den =)
Från idag !

Man ser klockan där vid viktor också hehe =)

HAahah borak kom hem till min släkt också, att han ens vågade..
Sitter o spelar xbox med två av mina kusiner :P


Hos Lillan

Eh okej.. Ja ser typ helt fuckad ut men men :P

I soffan hemma hos Elin , halv keff bild men aja :P

Hehehe Elin.. :)

Madde ligger där under nånstans ;)

Fick en asball tshirt från Elin med en tiger på i silver :)

ÄNTLIGEN ett halsband, mitt förra gick sönder tyvärr, men mamma
ska försöka laga det, känner mig fett naken utan halsband haha,
fick det av farmor :) Från typ.. Thomas Sabo? Det är iallafall
en fyrklöver, for some luck ;) Och en nyckel som jag satte på
från min faster :) Fick en piercing av dom också till läppen.

Sen fick jag en 500 av pappa, egentligen behövdes det VERKLIGEN inte
men blev jätteglad :D Sen 200 presentkort från min faster i farsta :)
Och ett par strumpor och en trisslott som jag inte vann nånting på från
Patric, hahaha ;)


Hoppas alla har haft en bra jul ! :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

åååh e kär i den andra bilden på dig o borak..

skitsöööta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-25 @ 02:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se