Flipp och cancer

FAAAAN vad min lillebror började bråka med mig i skolan,
shit shit shit. Han slog iväg böcker och sprang ut i strumpor,
så jag fick ju såklart springa efter. Hade fan ingen känsel i mina
fötter, shit va de va kaaaaalllllt..
Ringde mamma, hon sa att ja skulle dra hem, så jag gjorde det.

Tog dom här bilderna nyss.. Så jag kan fylla ut inlägget lite.

Har på mig en puma tröja, linne från gina, tights från cubus tror jag..?
och skinnnnjackish =) !


Snyggt när man ser lappen där på arslet.. Ska klippa bort den haha.



Men men vi får höras sen. Klockan 2 ska jag gå till min lillasysters
skola och vi ska hämtas upp av våran låtsas farfar och åka till
sjukhuset. Pappa har vaknat :D ! Han har typ den där grejen
i halsen nu, så han pratar igenom nån mikrofon.. Vet inte riktigt
hur det är men ska kolla när vi är där! :)

En sorlig sak som har hänt är att mammas morfar har fått
cancer.. Han är en riktigt snäll människa, så det känns
riktigt tråkigt faktiskt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se