Packningen till Grekland!

Tja! Förlåt att jag inte skrev mer
igår men under filmen så råkade jag
somna, antar att madde också gjorde det
för när jag vaknade var lawin hemma hos mig haha..
Han DÖDADE mina lår typ klämde och slog dom hahaha
riktigt kurdsär asså.. Men vi åkte hem till han efter vi hade
pratat med Elin i typ 20 minuter sen sov vi hos han..
Men nu är jag hemma iallafall, ingen skola idag Mohamed
undrade vart fan jag var men jag åker ju faktiskt till Grekland
idag mohahahahaha, be till gud att planet håller sig i luften
som det ska vara! Fyfan ..




Ögonskugga ögonbrynspenna eyeliner 2 borstar till ögonskugga kajal foundation
pincett mascara rakhyvel


Bodylotion hårborste tandtråd aftersun skrubbhandske och tandkräm.
Lägg dit en tandborste också! ;)


Lånad ipod från Lawin hehe.. + hörlurar

Har packat ner underkläder också, och fler shorts, fast det blir fotbollsshorts då alltså,
och ett par vanliga thshirtar och softa i!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack gumman, det samma! HA det så kul i grekland nu ;D Pusss

2009-08-25 @ 10:46:23
URL: http://sandrajosefinlinder.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du sov gott inatt! :D



Hur äre idag?

2009-08-25 @ 11:06:14
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Michaela

Är så himla avundsjuk på dig. Vart till Grekland ska du? Fint namn också förresten ;)

2009-08-25 @ 13:11:32
URL: http://ellada.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se