http://www.morphthing.com/ beskrivning

Såg precis att jag fått en kommentar av Jennie,
hemsidan heter http://www.morphthing.com/
Och det är jätte enkelt ;)

Det ser ut såhär på sidan när du kommer in, hoppas du ser
mina snygga turkosa pilar där haha, men iaf tryck där :)
' Start Morphing '

Ladda upp den bilden du vill ha, tryck på bläddra och ja, resten vet du nog ;)

När bilden har laddats upp ( det kan ta några sekunder ) så går du lite längre
ner på sidan så finns din bild där, tryck på Prepare som det står där!


Här är bilden jag valde, där den turkosa pilen siktar mot står det vart du ska sätta
ut dina prickar som man ser på mig längst upp på pannan, längst ut på båda kinderna
och längst ner på hakan. När du är klar trycker du på Finish där den röda pilen pekar mot.


Du ska sätta ut fler prickar sen, det är BÄST ifall bilden inte är lika sne som min är, utan
rakt fram. Men det står på sidan där du ser läpparna hur man ska sätta ut prickarna,
när det är klart trycker du bara på Finish!


Längre ner på sidan så kommer det här fram, tryck på Morph där pilen pekar!

Sen är det bara att välja .. :)

Jag gör en blandning mellan mig och beyonce, tryck på Morph om du också vill
ha en blandning mellan era ansikten eller morph child där den röda pilen är om
du vill se hur era barn skulle se ut ;)


Helt klart! Snyggt va? HAhahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se