Tjejchillfödelsedag haha

Tja! Kom precis hem från Assiyas ' tjejchillfödelsedagskväll ' haha.
De hände lite problemo problemo men annars var det kul iallafall,
vi satt ute på balkongen, drack cola, och käka chips & godis hehe :p
Det var jag, Amina,Assiya,Ebru,Fatos och Solin hoppas jag inte har glömt
någon nu.. Men jag kom iallafall hem nu för alla drog och så var jag ändå
tvungen att dra, synd synd.

Sen vill jag bara säga att vissa saker är fett synda,
typ dom som bara följer med strömmen alltså.
Orkar inte med vh längre för alla snackar så jävla mycket
men har ingen jävla fakta alls :)

Hade på mig det här


Rojas. Alicia och Janise och nån snubbe haha följde med mig hem iallafall,
nu ska jag ringa Eliiiiiiin, kan inte smsa jävla särtelefon -.- ..


Kommentarer
Postat av: Olls

Gud vad fin bild på dig på din header ;O

2009-08-07 @ 23:35:59
URL: http://olls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se