Kör på gamla bilder today!

YEYE why not, bjuder på några gamla.
Fula som fina I don't give a fuck :)
I skogås hemma hos min kusin nångång

Afrika mage på riktigt, ser inte ut som det, men kolla inga bröst heller HAHA

Jag och Elin för två år sen kanske, i haninge centrum

Amagad, sexig tunga!

Hahaha sexig pyjamas huh?

HAHAHA grrrrrrr

Ohno, checka ögonbrynen haha

På balkongen nån höst I think, såå nice hår jag hade där

Visste inte ens att jag hade en brun jacka? Wtf?

HAHAHAH skönaste lillesystern!

Vad håller jag på med egentligen, hahah

Förra sommaren, hade ju hårfärgen ' Wannabe blond ' ett tag. FAIL?

Ja som sagt, FAIL.

Kommer inte ihåg när det här var faktiskt

För två år sen, DAAAMN va kattig jag hade varit som kille, jag i vit mössa,
elin i svart. Riktiga snyggingar ;)


Okej, lite old bildregn här, hehe..

Kommentarer
Postat av: ..

vad lik du är hilary duff när du e blond :D

2009-08-21 @ 17:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se